"Twingly statistik"

torsdag 10 augusti 2017

Mycket frisk luft...




Som vanligt ville jag leka med min kossa när Robban ropade på mig från hallen efter frukosten så det tog en stund innan vi kom iväg. Albin och jag har varit med Robban ute hela dagen. Och så här mycket frisk luft som jag har fått idag var det länge sedan jag fick...















Här ligger jag i trädgården och vaktar. Jag som inte brukar bry mig om andra hundar har skällt ut varenda en som har passerat förbi medan Albin har hållit tyst. Annars är det ju han som kan reagera men det är i och för sig mest bara vid hundmöten...









Vad matte har gjort idag? Hon har bara slappat och det är inte vanligt när det gäller henne precis. Och den enda friska luft hon har fått i sig är på balkongen där hon har suttit och sträckläst en bok som hon snart är klar med....

Vi åkte hem vid 16-tiden för att äta kvällsmat men först lagade Robban middag till sig och matte, wokad kyckling med grönsaker...Vi fick faktiskt lite kyckling i vår mat, så gott!





Det enda matte har åstadkommit idag är en blåbärspaj...


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar