"Twingly statistik"

fredag 20 juli 2018

Dusch....åska o blixtar...



Här ligger jag lyssnar på när Robban duschar Albin. Hoppas att jag slipper idag också men så blev det inte. Robban fick bära in mig i duschrummet för frivilligt går jag inte dit in




Nyduschad, inte alls kul....





...men när jag var klar gick knäppa Iris in i duschrummet och ville bli duschad så Robban fick ta henne också. Hon stod så stilla och verkade njuta av det ljumma vattnet....








Nu på eftermiddagen började det plötsligt att åska och blixtra något så otroligt även fast det inte regnade så jag blev jätterädd...



Gömmer mig från åskan




Albin blev också orolig så han sprang ut och in från balkongen tills det blev lugnt igen men ovädret höll på ganska så länge...









På förmiddagen var matte hos sin favoritfrissa för att klippa sig. Det var välbehövligt och något hon har längtat efter länge. 







Och matte hämtade ut Leos smärtstillande medicin som han ska en gång/dagen. Får hoppas att han kan äta bättre nu. Idag har han mest sovit...








Nu ska vi gå kvällsrundan. Det här är en bild från gårdagens runda efter att vi hade fått en kort regnskur. Skönt var det ute. Nu är det bara kvavt....



Det ser oftast ut så här när vi är ute och går. Jag vill framåt och här har jag bråttom hem medan Albin ofta drar benen efter sig.....







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar