"Twingly statistik"

tisdag 31 juli 2018

Skogen....tvätt....Dental sticks




Den vanliga morgonritualen. Robban har kommit och vi ska ut på morgonrundan men först måste Iris hälsa på oss och inspektera att allt är i sin ordning.....











Efter frukosten tog vi en runda på motionsspåren i skogen



Ska han gå på toa?




Det är helt tyst och stilla i skogen. Man hör bara en och annan fågel emellanåt




Den höga luftfuktigheten är nog värst




Robban har gått igenom mig för att kolla efter fästingar men jag hade ingen. Albin hade en som kröp på honom...













Matte är glad över att hon har en tvättmaskin i duschrummet för hon får duscha och byta kläder flera gånger om dagen. Maskinen får alltså jobba nu. Svetten bara rinner dag som natt...









En halvsovande Albin vilar efter skogsrundan....




....och här ligger jag och katterna utslagna under rumsbordet








Vi fick gå kvällsrundan lite tidigare för Robban skulle iväg. Puh, så varmt det är, 28 grader vid 19-tiden



Nu inväntar jag bara kvällsgodiset....



Jag tycker att det är jättekonstigt att Albin inte vill äta dessa. Han totalvägrar.  



....men han äter de här utan några som helst problem. Varken matte eller jag fattar varför?



Jag äter förstås båda och allt annat som jag bjuds på..











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar