"Twingly statistik"

onsdag 4 juli 2018

Skogspromenad...marknivå...godis



Dagen blev nästan en repris av gårdagen. Vi gick skogspromenaden i morse...





Albin undrade vad som hade hamnat på bänken? Det var bara en kotte....





Självklart ville han göra lite balansövningar på bänken. Robban försökte lura upp mig på bänken men det gick inte. Då lyfte han upp mig men jag hoppade genast ner igen. Jag håller mig helst på marknivå....




Albin kollar in den stiliga irländska settern som passerar förbi





....medan jag är mer intresserad av vad fåglarna pysslar med i trädet















Det har inte hänt så mycket mer. Vi fick vara ensamma hemma på eftermiddagen medan matte var på sjukgymnastiken på Köpings lasarett...








Och vi har precis gått kvällsrundan så nu är det bara för Albin och mig att vänta på kvällsgodiset.









Och Iris väntar på sitt godis som hon är helt tokig i



...tyvärr nobbar Leo allt godis just nu. Inte ens kattkyssarna vill han ha. Han äter lite av sin vanliga kost men matte stödmatar honom med specialfodret varje dag också.. Han är fortfarande pigg och busig men har magrat mycket....










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar