"Twingly statistik"

torsdag 16 oktober 2014

Jag hatar regn....


Vi hade tur med vädret i alla fall och då menar jag när matte och jag gick ut på förmiddagspromenaden. Det kom lite regndroppar men det slutade helt när vi kommit en bit på väg. Det var riktigt skönt ute. Som vanligt fanns det många spännande dofter som måste undersökas….






















Robban skjutsade sedan matte till sköterskan på husläkarmottagningen för de ville kolla mattes blodtryck. Det är tydligen svårt med medicindoseringen. Matte ska tillbaka på tisdag för ny koll.











Robban tog eftermiddagspromenaden med mig. Först ville jag inte gå ut när Robban ropade på mig utan jag ville fortsätta att leka med min leksak men jag fick ge mig till slut.








Inte blev jag gladare över att det regnade när vi kom ut. 



När jag var klar med mina toabestyr ville jag vända och gå hem men Robban ”tvingade” mig att följa med honom och gå hela den långa rundan. Inte kul alls……Jag hatar regn....















Nu ska matte kolla på hockey igen, på matchen Luleå – Djurgården. Det blir nog svårt för DIF tror matte men man kan ju alltid hoppas på ett bra spel av laget..











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar