"Twingly statistik"

fredag 10 oktober 2014

Min födelsedag....








Jag fyller fyra år idag. Det står så i passet i alla fall men både matte och veterinären som jag var hos i våras tror att jag är äldre än så men vad spelar det för roll egentligen? Åldern är ju bara siffror som matte säger……



Jag har fått en ny leksak och den blev jag jätteförtjust i. Jag gillar mjuka djur som man kan pipa med.……








Man blir trött av att leka....




När vi skulle gå ut på eftermiddagspromenaden så ville jag inte det för jag ville leka i stället. 





Matte fick faktiskt ropa på mig jättemånga gånger men till slut följde jag med ändå för jag kände att det var dags för toabestyr igen…..












Jag vet inte hur många gånger vi har varit ute idag men många är det………och det troligen för att  det var så skönt väder …….






Jag har hittat en spännande doft....


....men det är inte bara jag som går med nosen i marken.....





...intressant...





En lite papillon passerade förbi oss....Han såg lite rädd ut när han fick syn på mig men det behövde han ju inte vara




När vi gick förbi närbutiken ville jag ta en vilopaus men det ville inte matte.....















Alltså, jag har precis ätit kvällsmat men nu längtar jag bara tills jag får min tårta som jag vet att jag ska få.  Vad jag förstår så är det både köttbullar och leverpastej på den……..mums………Jag tittade på när matte fixade till den men jag får den inte förrän  senare i kväll när matte dricker sitt kvällste…

Hur ska jag orka vänta tills dess? Det vattnas i munnen bara jag tänker på det……..Jag behöver alltså inte banta idag tydligen…....Varför kan man inte fylla år lite oftare?


Undrar om inte de här två blir avundsjuka?













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar