"Twingly statistik"

måndag 5 oktober 2015

En helt vanlig måndag....hjärnsläpp





Och så var det det här med stolpar.....



Jag har fått rena hjärnsläppet och tror ni att matte hjälpte mig? Inte alls....Det tog sin lilla stund innan vi kom därifrån




Albin har haft fullt sjå med att undersöka alla dofter som vanligt










...men jag är väl lika intresserad så jag ska inte säga något





Tycker att det prasslar inne i buskaget. Vad kan det vara? En fågel förstås....





Nu börjar de tydligen dra upp sina båtar 






Träffade fina Timo också....
















Nu börjar mattes tomater komma. Lite sent kanske med tanke på de kalla nätterna....













Albin kollar på TV






.......och det verkar de här två också göra




Jag tar hellre en tupplur i väntan på kvällsrundan...
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar