"Twingly statistik"

onsdag 14 oktober 2015

Morgonmotion.....räkmackans dag





Under morgonrundan fick matte för sig att jag skulle ha lite extra motion så vi gick in på idrottsplatsen...




Alltså, jag har ingen lust att hoppa över hindret och försöker i stället att se ut som om jag har fått syn på något mycket intressant men matte gav sig inte....






Okej då, jag hoppade ett par gånger över det låga hindret...






...men jag fuskade när det gällde det lite högre och bredare för då klev jag upp på hindret och gick ner på andra sidan. Sånt här kan Albin hålla på med men jag vill inte....













Ett par timmar senare skulle vi iväg på den vanliga inköpsrundan, Ica Maxi, Lidl och nu även DollarStore. 



Robban har rastat oss medan vi väntade på matte





Det tog ett tag innan inköpen var klara. Albin var väldigt ivrig och ville ut snabbt....




Så skönt att vara hemma igen. Nu ska vi iväg på en promenad....
















Oj, är det verkligen en ekorre? Visst är det det....






Även Albin blev intresserad. Ekorren hade en massa "konstiga" ljud för sig....




Alltså, jag ville inte gå därifrån...



















Har hittat ett par goda grässtrån....




...och Albin har tydligen hittat någon spännande doft bland alla löv

















Det är räkmackans dag idag så matte köpte denna goda tårta och bjöd Robban på innan han åkte in till Stockholm för att hämta bärgningsbilen. Han börjar jobba tidigt i morgon bitti.....

































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar