"Twingly statistik"

måndag 12 oktober 2015

En lugn måndag......älgjakt....




Vem är det som kommer där borta?




Joo, det är Robban och Albin. Jag tyckte väl att jag kände igen dom...





Jag rusade fram för att hälsa......



Albin blev jätteglad över att se mig och då vet han inte riktigt hur han ska bete sig? Han blir riktigt stirrig....






På hemvägen mötte vi en granne som var på väg till dagis med den ena sonen. Jag är dock måttligt intresserad av barn och vill gärna ha dem på avstånd.....






...och Albin verkar inte heller road av dem


















Vi har bara gått kortare promenader senare under dagen




























Robban fick åka till Södertälje idag för att köpa en bult som gick sönder när de skulle fixa bilen i lördags. Bulten fanns inte hemma på någon annan Volvo-verkstad på närmare håll. Nu funkar bilen igen men han fick fel delar så allt kunde inte bytas som meningen var. Han fick fel länkarmar och två stycken högerstyrstag. Så klantigt av firman som han beställde delarna av.....Han måste ha bilen i morgon eftersom han ska jobba då.....










Idag börjar älgjakten i Stockholms län så det är bäst att man håller sig undan.....
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar