"Twingly statistik"

lördag 10 oktober 2015

Födelsedag...slipper banta...






Mattes och världens goaste tjej fyller fem år idag









Det har firats med att jag fick en god köttbulletårta så idag slipper jag banta. Så himla gott!. Jo, Albin fick också en förstås

















Jag blev jätteglad när jag såg att marken var helt vit av frost i morse





Det var bra kyligt men ändå skönt ute. Det har varit sol och en fin dag hela dagen
















Vad är det som prasslar?




Äsch, bara en katt som sticker iväg nu....







Albin har förstås också varit ute på de vanliga promenaderna





Här kollar han på två stora hundar som passerar förbi. Han är inte lika kaxig när inte jag är med...


















Matte har laddat ett par träd med korv bara för att det är min födelsedag








Det här är min favoritsysselsättning...















Det har varit en jätterolig dag. Nu ska jag vila för man blir trött av att fylla år....






















Matte ska i alla fall kolla på hockey, DIF - Växjö. Lagen har redan mötts två gånger i denna vecka och båda matcherna har DIF vunnit. Får väl hoppas på samma resultat i kväll.
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar