"Twingly statistik"

måndag 17 oktober 2016

En lugn o tyst måndag....saknad



Idag har jag tagit det lugnt, ja katterna också för den delen. De har mest legat och sovit....



Jag tror att Iris saknar Albin. Hon har legat i hans dagbädd i stort sett hela dagen



...och matvraket Leo har knappt ätit. Jag tror att han kollar efter Robban och Albin



Jag har lekt lite med mina mjukisdjur men jag saknar också Albin










Matte har mest suttit vid datorn när vi inte har varit ute....









Vi har gått de vanliga promenaderna men det har inte blivit någon långpromenad idag. En båt är på väg ut men det ser kallt ut ute på sjön...




Matte skulle hämta ett paket




Jag hör att det kommer en hund men kan inte se vem det är genom buskaget




Det har varit ganska så folktomt ute idag




...men det finns hur mycket löv som helst







Snart börjar fotbollsderbyt, Hammarby - Djurgården. Eftersom DIF har så svårt när det gäller derbyn så har matte inte så stora förhoppningar att de klarar av att vinna matchen i kväll heller men hoppas kan man ju alltid göra....












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar