"Twingly statistik"

fredag 21 oktober 2016

Stormvindar....dagbädd....saknad....




Om det var hård blåst igår så var det tidvis riktiga stormvindar idag




...och vattnet var riktigt mörkt, ja nästan svart













Matte blev snopen när hon såg att jag låg i Albins dagbädd för det brukar jag aldrig göra. Jag vill att han ska komma hem nu....









För att få lite omväxling gick vi långpromenaden åt motsatt håll än vad vi brukar. Matte tyckte att jag var lite väl stirrig men jag fick vittring på vilt flera gånger....







På hemvägen mötte vi Timo




Jag var mer intresserad av hans husse. Bäst att sitta fint. Jo, jag fick godis idag också




Timo har problem med sina höfter så han la sig ner för att vila en stund medan matte och hans husse snackade en stund...




Väl hemma igen hade Iris snott dagbädden. Nu turas vi om att ligga i den. Annars är det bara Albin som gör det...




....så efter lunchen fick jag trängas med Leo i soffan











Vi kom in från en kortare promenad för en stund sedan. Brr, så kalla hårda vindar. Inte skönt alls....

Nu vilar jag efter kvällsmaten och väntar på att Albin ska komma hem för jag saknar honom....









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar