"Twingly statistik"

torsdag 2 mars 2017

Barmark...dofter...månadsträffar




Inte en snöflinga så långt ögat når. Skönt tycker matte...



...men hon är inte alltid lika glad över att jag ideligen upptäcker hur många spännande dofter som helst



Den här nedfallna tallgrenen var intressant tyckte Albin...




...som även fastnade en stund vid det här trädet












När jag några timmar senare var på hemväg från en längre promenad märkte jag att Albin hade varit här


...och här också
















För övrigt har matte utfört en hel del skrivjobb idag...











Matte har beslutat att ha tre månadsträffar med hundträning under våren på Rudan i Haninge.

Tidigare deltagare hade önskemål om en återträff i vår och nu har matte alltså beslutat att ha tre träffar på söndagarna 26/3, 23/4 och 21/5. Deltagare kan gå alla tre eller bara någon enstaka månadsträff. Det är valfritt och alla hundar kan delta oavsett bakgrund och ålder. Förutom allmän lydnadsträning blir det trevligt och nyttig socialt umgänge för både hund och ägare. Mer info finns på mattes hemsida: hundkonsultsonja.se 

Jag blev förstås jätteglad för det är så kul med kurserna och det tycker Albin också....







...framför allt avslutningen gillar jag







Och apropå hundar. 

Kom ihåg: Hundar ska inte springa lösa i naturen nu



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar