"Twingly statistik"

måndag 27 mars 2017

Korta promenadrundor....


Idag har det bara blivit kortare promenadrundor för matte kan knappt gå efter gårdagens strapatser. Nu visste hon att det skulle bli så här men det var det värt, säger matte. Det är så roligt att träffa alla deltagare, både två och fyrbenta....





Snacka om kaxiga småhundar, åtminstone den ena av dem. Alltså han blev jättearg när han fick syn på mig och skällde ilsket hela tiden. Matte och jag släppte förbi dem på gångvägen men han gick mer baklänges än framlänges. Hans husse blev arg hörde jag men det hjälpte inte mycket...



Det här var mycket intressant......











Albin har också hittat spännande dofter



Han brydde sig inte ens om hunden som syns i bakgrunden och som ilsket skällde på honom när de passerade förbi. Den hunden gillar inte mig heller. Jag brukar se honom på morgnarna. Det är en bulldog av något slag....



Albin kollar intresserat på ett flyttlass vid grannhuset..




Här kollar han troligen efter Robbans bil och hoppas på att han kommer men han jobbar som vanligt...












Här sitter jag utanför biblioteket. Matte besökte biblioteket för första gången. Hon fick tips av en väninna om en blodig men mycket bra kriminalroman. Matte hade tur, boken fanns inne så hon lånade den. Boken var jättetjock, en riktig tegelsten alltså....







Vi har precis kommit in från kvällsrundan. Albin gick först som vanligt och sedan var det min tur. Nu vill jag ha mitt kvällsgodis...Albin har redan lagt sig för natten och fått sitt godis....





Vi får en kycklingpinne och två hundkex var

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar