"Twingly statistik"

tisdag 1 juli 2014

Tvätt......regn......sura Leo...









Förmiddagen försvann för matte var tvungen att ta dubbla tider i tvättstugan för att hinna med all tvätt………




…….och sedan var hon tvungen att handla mat och det tog ju en stund det också....






När vi äntligen skulle ta en ordentlig promenad så hade solen försvunnit och det hade börjat att regna och inte lite heller….Jag ville inte gå ut men blev ju tvungen förstås. Tack o lov fick jag ha täcket på mig….Det skyddar ju i alla fall något men helst hade jag stannat inomhus……
















Matte skulle dra kopior men tji fick hon och det fick även Leo som älskar att hjälpa till när skrivaren är igång. Bläcket tog  slut så hon fick beställa nytt. Det gör hon på inkClub för här i stan finns det ju ingenstans som man kan köpa sånt…..

















Hon har även beställt kattmat och sand. Katternas älsklingsmat är slut så de får nöja sig med de övriga tre fodren som de har att välja på men  snacka om att de är sura…..Leo vägrade att äta i morse men det går absolut ingen nöd på honom för han äter jämt och snor till och med Iris mat om han har möjlighet.....På morgnarna måste matte se till så att Iris får i sig sin frukost för annars snor Leo den....

Jag äter tacksamt det jag blir serverad och dessutom alltid med god aptit men både Iris och Leo är bra kräsna…..











Jag har precis ätit kvällsmat så nu är det dags för en stunds vila igen......
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar