"Twingly statistik"

måndag 30 juni 2014

En lugn dag.....



Jag fick vara ensam hemma i ett par timmar när matte åkte till läkaren i morse men det gjorde mig ingenting. Jag är ju inte helt ensam även om katterna inte är till så mycket sällskap precis. De sover mest men det känns tryggt att ha dem här i alla fall……..


Iris ligger gärna vid datorn när hon inte ligger på korgstolen som hon oftast gör....




....medan Leo mer varierar sina sovplatser....










När matte kom hem sa hon att det var lika bra att ta en promenad innan det börjar regna. Det såg verkligen mörkt ut men det har inte regnat på någon av våra promenader under dagen så vi har haft tur….



Vi kollade på bygget av nya skateparken...mycket grävande är det.....




Stora arbetsmaskiner är det och för oväsen gör de också....




...men nyfiken och uppmärksam som jag är måste jag ha koll på allt annat också....









Kollar på grabbarna som åker på den gamla och risiga skaterampen.....De måste verkligen längta till den nya parken är klar.....












Är mätt och belåten efter promenad och kvällsmat så nu tänker jag vila en stund igen......Matte ska säkert kolla på fotbollen....















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar