"Twingly statistik"

fredag 6 juni 2014

Flagga....Häringe slott.....



Robban och matte åkte iväg på förmiddagen och köpte en flagga eftersom det är nationaldagen och matte länge har velat ha en flagga på balkongen. …Nu sitter den där……




Sedan gjorde vi en bilutflykt igen. Vi åkte till Häringe slott…….




Det första vi såg var några hundar som var med på en hundkurs………men det intresserade inte mig ett smack för instruktören verkade väldigt sträng tyckte jag....…….


Fotgående skulle tränas....




Vi gick sedan runt och kollade på naturen och de stora ägorna.....











Ingen korv i det här trädet inte....


Här har jag fått syn på ett gäng gräsänder och ankor....



...och hästar fanns det också....





Det bästa med det här slottet är att det är så hundvänligt. Vi hundar får vara med överallt , även inomhus och det är ju inte så vanligt precis…….Det var verkligen jättefint här……..

Nu var det dags för fika. Både matte och Robban åt stora räkmackor och vad fick jag? Jo, en skål med vatten…….. 




Vi satt på altanen och där fanns många hundar och jag är helt säker på att de fick smaka något gott av sina ägare…….Orättvist!

Som tur var kom det fram en liten flicka och gav mig lite hundgodis. Hon såg säkert att jag var utsvulten……..Snällt var det i alla fall…….


Det blev till slut riktigt kyligt så vi åkte hem och då fick jag äntligen min kvällsmat....så gott....
















Nu är jag riktigt riktigt trött ……













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar