"Twingly statistik"

måndag 16 juni 2014

Medicin.....sympativila.....fotboll






Idag var matte hos läkaren och fick medicin. Hoppas nu att hon blir bra snart för det har varit en urtrist vecka minst sagt…….Får bara hoppas att matte tål den här medicinen för hon tål nästan inga mediciner alls. Egentligen ville läkaren sätta in en annan mer effektiv medicin men det gick ju inte…..









Robban var ledig igår så han tog ut mig på de vanliga promenaderna. 




En främmande hund går längre fram...




Spännande dofter finns det precis överallt...




Undrar vad det är som prasslar där inne?



Det hände just ingenting annars. Mest sympativilade jag med matte…Ja, Robban har varit ute med mig idag också…Nu är han på jobbet och han ska jobba hela natten …..











Matte är besviken på att hon inte orkade åka till Skogskyrkogården för hennes pappa skulle ha fyllt år idag. Jag skulle ha följt med så jag tycker också att det är trist att det inte blev av för jag gillar att åka pendeltåg och tunnelbana......Vi åker säkert en annan dag i stället om jag känner matte rätt.......



Det är kul att åka pendeltåg...














Vilostund efter kvällsmaten.....























Det lär bli en lugn kväll igen....Det är bara VM-fotboll på TV och även om matte är en sportnörd orkar hon inte kolla på matcherna......






På nätterna har matte haft radion på så man har ju inte kunnat undgå att höra referaten ändå även om jag är helt ointresserad.....

Matte hejar på Tyskland så då får vi hoppas att dom vinner.....









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar