"Twingly statistik"

lördag 8 november 2014

Uppskjuten kurs......invigning....oväsen...



Matte är så pass dålig så att hon är tvungen att ställa in kursen i morgon och det är inte något som hon gör i första taget men hon är så risig så det finns inget alternativ. .. Hon har skjutit upp den till nästa söndag i stället. Matte känner sig döförkyld, har värk i kroppen men värst är ändå den förbaskade yrseln.

Matte gick morgonrundan med mig ändå men resten av promenaderna tog Robban.



Matte och jag gick förbi skateparken i morse. Det var väldigt lerigt efter regn och all tung trafik  









Robban och jag gick förbi vid 11-tiden då det var invigning och uppvisning av skickliga skateboardåkare...















Robban åkte nyss iväg till Sjöräddningen. De har fest i kväll men Robban får ta det lugnt för han måste jobba i morgon och ska alltså upp tidigt och jobba hela dagen.. Han fick inte ledigt för det är ont om folk som kan jobba.















Det blir alltså en lugn kväll igen......Skönt tycker jag.... eller lugnt och lugnt????


Den nya grannen ovanför oss har nu borrat i väggarna två kvällar i rad så det är ett himla oväsen så det är väl inte det trevligaste om man har ont i huvudet.. 



Först blev både Leo och jag oroliga över oväsendet men nu har vi vant oss..... 





Matte försökte kolla på ett veterinärprogram men hon hörde inte vad de sa så hon stängde av TV:n. Hoppas att han är klar med borrandet snart för matte vill se och helst också  höra ”Så mycket bättre” som sänds i kväll.




I kväll är det Kajsa Grytts musik som uppmärksammas och tolkas....











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar