"Twingly statistik"

söndag 23 november 2014

Sol.....

Oj, idag tittade solen fram och det var ju länge sedan sist…..Det var riktigt skönt väder alltså….

Förutom alla kortare rastrundor så tog matte och jag  en  längre promenad mitt på dagen.  Kul att gå i områden som vi inte brukar göra....Det var ovanligt mycket folk ute och det var länge sedan jag såg och mötte så många hundar…….Vet inte vad de gör när det är dåligt väder för då ser man bara till någon enstaka hund……






Det finns spännande dofter bland alla löv......





Jag hör ett mysko ljud inne i skogsdungen....



Det var fullt med grabbar på skateparken....Många är så skickliga.........






Det fanns mycket att kolla på idag....













För övrigt har matte pysslat med lite skrivarbete….





Jag har lekt med mina leksaker och busat lite med Leo och Iris när jag inte har vilat…..Matte hostade hela natten så jag var verkligen trött i morse........bäst att passa på att vila när man kan.....





Jag har precis ätit kvällsmaten så nu är jag mätt och belåten……Bäst att ta en tupplur igen…….Vi ska gå en runda om en timme igen……och sedan vet jag ju inte hur den här natten blir???











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar