"Twingly statistik"

torsdag 26 februari 2015

IKEA....återvinningsstation...






Varmt och skönt väder under morgonrundan. Matte fick gå en extra lång runda innan jag hade tid att uträtta mina toabestyr. Det fanns så mycket att kolla på och många dofter att undersöka.


På andra sidan vägen går mina kompisar änderna Andy och Kajsa.....













Vid niotiden åkte matte och Robban till IKEA i Kungens kurva.. Robban skulle köpa en ny säng så han hyrde först ett släp på OK. Han visste precis vilken säng han ville ha så det var ett lätt köp. Självklart hade de köpt en hel del andra grejer också. Mycket folk var det där förstås......












Bild från AB


De kom hem mitt i damernas stafett på Skid-VM. Grattis till silvret!















Efter middagen fick jag följa med till återvinningsstationen. Robban skulle kasta sin gamla säng, sina sängbord och en massa annat skräp. Det var spännande men jag blev lite skraj för det åkte flera traktorer/grävskopor där. Jag tycker att de är läskiga för de är stora och bullrar så mycket…..


















Robban tog en längre promenad med mig när vi kom hem precis före kvällsmaten……Nu är jag mätt och belåten…och trött……
































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar