"Twingly statistik"

fredag 27 februari 2015

Hängig och trött....vilodag...







Både matte och Robban tycker att jag ser hängig ut och jag är faktiskt ganska så trött. Robban reagerade på det redan igår. Kanske vårtrötthet, vad vet jag? Om jag inte snart blir piggare så säger matte att vi måste åka till veterinären för en koll och det vill jag ju helst inte.















Aptiten är det i alla fall inget fel på. Carina kom vid niotiden i morse efter sin morgonkörning. Självklart hade hon godis till mig. Hon skulle inte jobba förrän vid halvtretiden så hon stannade här under tiden. Jag vilade bredvid henne i soffan förutom när jag var ute på en rastrunda.....







Robban tog en långpromenad med mig på eftermiddagen. Det började blåsa upp och bli kyligare då så det var inte lika skönt ute som tidigare på dagen.











Sedan hjälpte han matte att få upp lite dekorationsbelysning i hallen och i hennes sovrum. Hon köpte dem igår. Så mycket mer har inte hänt idag. Jag har alltså mest vilat denna dag.....



















Självklart kollade de på skid-VM. Grattis till herrarnas stafettsilver!










Och snart börjar hockeymatchen Djurgården – Leksand. Matchen är viktig så det blir en rysare…Skadelistan är tyvärr lång hos DIF.






























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar