"Twingly statistik"

måndag 23 februari 2015

Sportlov....regn.....död....



Skapligt väder i morse och på förmiddagen även om det blåste men sedan kom regnet. 

Och bara för att matte skulle följa med ut på eftermiddagen så blev det en längre promenad trots att det regnade en hel del. Inte kul alls. Tur  att Robban hade satt på mig täcket i alla fall. Hela tiden tänkte jag på min kvällsmat så jag ville bara hem......



Vi stannade till vid närbutiken för matte skulle köpa frimärken och posta brev.











Annars har det inte hänt mycket idag. Matte tog tvättstugan idag i stället för i morgon och sedan hade hon skrivarbete att göra.. 

Robban och jag gick en längre promenad på förmiddagen. Vi har varit ganska så ensamma ute idag. 



Det känns som en söndagsmorgon sa matte under morgonrundan. Hon kom sedan på att det är sportlov men vi mötte inte heller några människor som skulle till pendeln eller bussen och det var ju lite märkligt för folk jobbar väl? Tomt och tyst var det och en enda hund såg vi på avstånd….
















Sorgligt är att lilla Barney nu har hittats död. Han hade varit på rymmen i tre månader och tre veckor. Han syntes till på flera platser för bara några dagar sedan men det gick inte att fånga in den skygga lilla hunden då heller….Nu när han är i hundhimlen slipper han vara så rädd i alla fall...Stackars liten....Vila i frid!

















Carpe Diem









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar