"Twingly statistik"

torsdag 12 februari 2015

Väntetider.....sämre väder....




Jag blev jätteglad när jag fick syn på Carina när vi var ute på morgonrundan. Jag kände igen bussen redan när hon kom körande så vi gick mot parkeringen.







Idag har Carina haft två långa väntetider mellan körningarna så hon har varit här och både ätit frukost och middag. Det blir långa dagar för henne.......



Romme pistsystem

I morgon har hon en långkörning med skolelever till Romme Alpin över dagen. Det blir säkert kul.....











Idag har det varit sämre väder, varmt men blåsigt och väldigt skitigt på marken på många ställen och fortfarande snö på andra.....


Här finns många spännande dofter.....




...som jag bara måste undersöka.....





Här kollar jag efter älgen som sprang upp i skogsdungen igår





...men det verkar inte finnas någon där....





Matte är inne i butiken och köper grädde till middagen som förresten Robban lagade sedan. Det blev potatisgratäng med fläskfilé och det blev tydligen gott. Det tyckte även Carina som är så kräsen vad gäller mat.










Igår kväll kollade matte på Morden i Midsomer och det gjorde även Leo som synes....
















I kväll är det hockey som gäller. Frölunda - Djurgården. Matte tror på storstryk för halva laget med de viktigaste spelarna är skadade eller sjuka men just nu leder DIF med 2-1. Första halvlek är bara spelad så det kan ändra sig fort....







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar