"Twingly statistik"

tisdag 3 februari 2015

Mycket snö.....yoga.....



Oj, oj, oj, så mycket snö det har kommit ….jättekul …….

Det var verkligen kul att komma ut på morgonrundan även om matte inte såg lika förtjust ut…….och det har snöat i stort sett hela dagen......




Övriga promenader har Robban gått med mig och han lät mig busa runt i snön ……



Vi åkte också och hämtade matte vid 13-tiden. Robban fick borsta fram bilen. Den var helt insnöad......














Matte hade provat på ett yogapass. Hon kunde inte utföra alla rörelser med sin onda stela kropp och hon har uruselt balanssinne men hon gjorde så gott hon kunde. Matte ska tydligen tillbaka nästa tisdag så hon fick tydligen mersmak.... 














På väg hem från parkeringen













Troligen tog det på krafterna för matte har sovit på eftermiddagen. Hon vaknade för att laga middag och sedan somnade hon om på soffan………






Ja, matte behöver nog lite sömn med tanke på att hon inte har sovit så bra i det kalla sovrummet. Vi drar oss att överhuvudtaget att gå in där så det har blivit sena kvällar…..Märkligt nog ligger gärna katterna där inne och vilar på dagarna…..




Iris favoritstol....


















Robban ropar på mig för att vi ska gå ut men jag låtsas inte höra......Jag gillar inte att gå ut i mörkret och absolut inte nu när jag hör att de plogar här utanför....Jag gillar inte de stora plogbilarna som för sådant oväsen och ser så läskiga ut.....











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar