"Twingly statistik"

fredag 5 februari 2016

Glädje....höns....




Jag blev jätteglad när jag fick syn på Carina när vi var ute på morgonrundan. Matte släppte mig och jag rusade fram till henne och hoppade och studsade som bara den....


Jag visste inte riktigt hur jag skulle bete mig ?





...men jag har lärt mig att jag alltid ska sitta ner när jag hälsar på någon, oavsett vem så det är jag duktig på....Carina hade väntetid mellan skolkörningarna som vanligt




Vi tog en liten runda längs småbåtshamnen



Albin blev också glad när han såg att Carina var här. Han har precis kommit in från sin sena morgonrunda vid tiotiden...
















Bakom häcken här går fyra hönor men jag bryr mig inte om dom....





...och inte Albin heller som vände ryggen till. Matte och Robban glor på dem som om de inte har sett höns tidigare...Matte tycker att de är så fina....






Och här framme är rena glansisen...









Jag har precis ätit kvällsmat så det är dags för en vilopaus.



Albin har följt med Robban som har åkt för att hämta Nicklas bil. Han har ju lovat slutföra det sista som måste bytas ut och åtgärdas på bilen i kväll. Egentligen orkade han inte för han har ont och mår långt ifrån bra men har man lovat så har man....
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar