"Twingly statistik"

torsdag 11 februari 2016

Matfixerad....




Skönare ute på morgonrundan idag, +1 grader men uppehåll




.....men vad är det för oljud borta i bussgaraget?





Nä, nu vill jag hem och äta frukost




Jag hann inte mer än äta upp maten förrän Carina kom. Hon hade väntetid mellan skolkörningarna som vanligt. Jag blev förstås jätteglad över att se henne.....














När det var dags för Carina att åka och jobba så gick vi ut på en längre promenad...


Kollar på Carina som är på väg till sin buss på parkeringen...





...och som vanligt blev det ett stopp vid närbutiken. Idag hittade vi mycket spännande dofter som jag inte har känt tidigare...






Albin undrar när Robban ska komma?





...medan jag tycker att vi ska gå hem för nu är det lunchdags. Enligt matte har jag bara mat i huvudet och det ligger väl lite i det....














Matte har stans huvudvärk och hon snorar och snörvlar fortfarande så hon orkar inte så mycket mer än att gå ut med mig. I morgon jobbar Robban från tidiga morgon till sen kväll så då blir det att matte tar separata promenader med oss för då kan hon inte få hjälp av Robban....Hoppas att matte mår lite bättre då.....
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar