"Twingly statistik"

tisdag 2 februari 2016

Omväxlande väder....




Igår kväll snöade det rejält. Jag blev snopen över all snö som fanns på marken när vi gick kvällsrundan....



I morse var all snö borta igen och det var ju lika snopet, +5 grader men blåsigt...






Nu har någon eller några sabbat en del på utegymmet som de håller på att bygga....synd och så onödigt....




Jag tyckte att jag såg ett djur springa där borta..Det finns ju en del vilda djur här men jag hann inte se vad det var för något...
















Stopp vid närbutiken. Matte skulle posta brev...




...och sedan skulle Robban in och handla





Albin kollar in en lite hund som passerar förbi bakom oss på trottoaren



















Rastrunda före kvällsmaten. Vi hittade en spännande doft som intresserade oss båda två...

Det märks att dagarna blir längre för det var riktigt ljust ute under rundan..Inte länge sedan det var beckmörkt..Härligt för jag gillar inte mörker....
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar