"Twingly statistik"

fredag 12 februari 2016

Separata promenader...idioter finns överallt...



Matte har gått separata promenader med oss idag. Det var skönt ute, + 1 grader och uppehåll idag också. Solen har till och med tittat fram....

Matte är fortfarande lika förkyld så vi kommer inte lång bit förrän hon måste snyta sig och det om och om och om igen...Snacka om att det går åt pappersnäsdukar.....



Det var massor av änder i småbåtshamnen på förmiddagen....
















Jag tror att jag har kollat in var och vartannat träd idag för att se om det möjligen kunde finnas någon korvbit i något av dem men icke sa nicke....






















Albin har förstås varit ute på promenader han också. Han går ut först, sedan är det min tur förutom på morgonen då jag alltid går först. Albin är så morgontrött....




















Det är snart dags för mat. Något som Leo eller jag aldrig missar så vi sitter beredda att rusa ut i köket när matte går dit........




Nu kommer Iris och tränger sig förbi. Hon är tydligen hungrig hon också eller också vill hon bara retas. Man vet aldrig när det gäller den katten........













Robban ringde nyss. Han berättade att han hade bytt däck på massor av bilar i morse. Någon eller några idioter hade skurit sönder däcken på ett hundratal bilar i ett annars mycket lugnt område i Enskede. Så jäkla onödigt. Snacka om att bilägarna var förbannade och vem skulle inte bli det?
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar