"Twingly statistik"

torsdag 25 februari 2016

Stora hundar....hundtugg.....







Morgonrundor i ytterligare en klar och skön morgon




Albin läser morgontidningen



















Robban stannade kvar i Haninge efter sitt nattpass fram tills djurbutiken öppnade för att köpa kattsand, kattmat och goda tuggben till oss.

      




















När han hade lastat av grejerna skulle vi följa med i bilen till garaget för att sedan ta en promenad. Albin hoppade in direkt förstås men hur mycket än Robban lockade på mig ville jag inte gå i närheten av bilen. Till slut lyfte han in mig fast jag gjorde motstånd.





Så skönt att komma ur bilen fast vi bara hade åkt den korta biten...





Redo för promenad



Jag kollar in en liten tax som leker inne på idrottsplatsen...





Albin är mer intresserad av dofterna på marken







Robban tog en liten omväg med Albin för helt plötsligt mötte vi tre hundar efter varandra, alla modell större. Vi såg hur orolig Albin blev. Han tycker att stora hundar är riktigt läskiga....




Här kollar han in Timo som också var ute....















Robban är på Muskö med en kompis och skruvar på Sjöräddningsbåten














Idag lagade matte spagetti och köttfärssås till middag eller det var bara Robban som åt spagetti. Matte åt glutenfri pasta i stället. Vi fick lite av den i vår kvällsmat och det var riktigt gott...












Matte ska kolla på hockeymatchen Örebro - Djurgården







.....och vi vilar efter kvällsmaten 



Nu väntar jag bara på kvällsrundan så att jag får min kycklingpinne någon gång...



Inget är som väntans tider
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar