"Twingly statistik"

tisdag 2 maj 2017

Leta godis...en vanlig tisdag...





Jag fick leta lite godis på förmiddagen och de hittade jag ju snabbt så jag övergick till att nosa upp andra spännande dofter....

Det har varit en helt vanlig tisdag, förutom att matte inte hade tvättstugan i morse utan ska ha den i morgon istället om hon nu orkar....








Albin har tydligen använt sitt luktsinne idag också men han är inte speciellt intresserad av att leta efter godis. Konstig kille!











Vi tog en något längre promenad tillsammans med Robban innan han åkte och jobbade....


Den stora pyrenéerhunden ligger ute på sin tomt och skäller på oss. Han verkar slö för han orkar inte ens resa sig upp..



Albin lyssnar också på hundskallet....




Här står han och filosoferar en stund som vanligt





Matte köper ägg på torget igen...









Nu har Robban fått upp alla spaljéer på mattes balkong så nu fattas bara alla blommor och växter.....




Och så har han bokat stugor på Nåttarö i sommar. Det var i sista minuten för han fick de tre sista stugorna som fanns kvar just den veckan när Lena kan vara ledig. Vi ska vara där i fyra dagar så katterna får också följa med. Iris kommer nog att tycka att det blir jättekul men jag undrar om Leo verkligen kommer att gilla det?










Robban planterade söta blommor och tände ljus på hans morföräldrars grav igår. Tyvärr är många gravar misskötta i området runt omkring och det ser förstås lite sorgligt ut...








Jaha, nu väntar jag bara på att Lena ska komma och följa med på kvällsrundan. Får vila under tiden....




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar