"Twingly statistik"

måndag 8 maj 2017

Snö, hårda kalla vindar....lugn dag


Titta det snöar men ärligt talat gillar jag det inte alls för det är mer regn än snö...Alltså, det snöade i morse men slutade ganska fort och det låg inte kvar på marken. Nu är det snöblandat regn igen...suck. Matte ska snart gå kvällsrundan med Albin och hon hoppas att det här bara är en kort skur. Och jag hoppas verkligen det för jag vill inte bli blöt när det är min tur att gå ut.



I morse blev jag utskälld från båda hållen samtidigt av  uppkäftiga småhundar



Begriper inte varför eftersom jag inte bryr mig ett skvatt om dom? Det borde de ha lärt sig vid det här laget tycker man....














Innan Robban åkte och jobbade gick han en promenad tillsammans med oss




Det blev inte så många bilder för matte frös så om fingrarna. Det blåser faktiskt riktigt kallt ute...











Det har varit en otroligt lugn dag idag. Matte har haft en del skrivarbete att göra. Katterna har jag knappt sett till för de har mest sovit.



Iris favoritplats



Vet inte hur många gånger som matte tar bort katthåren från soffan och borstar Leo. Det ser ut så här hela tiden ändå...Han envisas att ligga på karmen där det inte finns något skydd och även om matte lägger dit något så river han snabbt undan det....



Albin väntar nog på att Lena ska komma men hon jobbar sent i kväll. Jag har lagt mig under bordet för att vila efter kvällsmaten....

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar