"Twingly statistik"

onsdag 24 maj 2017

Lite piggare....nya dofter....



Både matte och jag blev glada när vi såg att Leo stod utanför sovrumsdörren i morse. Han verkade lite piggare och han hade också varit på toa och det var ju himla skönt att det fungerar. Däremot vill han inte äta så matte har tvångsmatat honom med specialkost ett par gånger under dagen. Han ska snart få lite till och då ska matte också försöka få i honom lite vatten. För övrigt har han bara sovit på rumsmattan hela dagen. 








...och jag har vaktat honom


Albin verkar inte ens bry sig om att Leo är sjuk medan både Iris och jag är oroliga..

Matte har inte ens dammsugit och det syns verkligen på alla hårtussar men Leo är rädd för dammsugaren så hon vill inte skrämma honom nu när han är dålig.







Vi har förstås gått våra promenadrundor men vi har gått längs andra vägar för att få lite variation..


Det är kul att upptäcka dofter på nya platser...



För en gångs skull kom jag snabbt på hur jag skulle komma på rätt sida av stolpen....












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar