"Twingly statistik"

onsdag 24 juni 2015

Cirkus i stan....



Jag blev så förvånad när jag var ute på morgonrundan och såg att fotbollsplanen var fylld av cirkustält, vagnar, trailers och andra fordon.





Vad är det för ett konstigt djur?





Det var lamadjur och de såg faktiskt häftiga ut……


 Vilket slit och släp det måste vara för att bara stå här i en dag och sedan åka vidare till nästa stad...…..




  
Vi har gått förbi där tre gånger idag.









Och där står det några hästar.....




...och vackra sådana....






Ja, hästarna var verkligen jättefina…….





Dessutom fanns där hundar men jag såg dem inte så bra så jag vet inte hur många de är.....













Carina var här i två timmar och käkade lunch under sin rast. Hon kör som ersättningsbuss till SL nu när pendeltågen är inställda under sommaren på sträckan Nynäshamn-Västerhaninge. Idag körde hon kryssningsturister som vill in till Stockholm. De får gå på pendeln i Västerhaninge......











Vi mötte världens sötaste storpudelvalp, 13 veckor gammal. Snacka om att jag blev utskälld av den lilla killen....











Stopp vid närbutiken igen.....Begriper inte att Robban måste in där så ofta?




Nu kommer han visst.....




Matte har trasslat in kopplen i varandra......





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar