"Twingly statistik"

tisdag 23 juni 2015

Efter regn kommer solsken....ettriga hundar....






Det blev samma promenader idag som igår förutom att det förstås regnade på eftermiddagspromenaden. Jag drog benen efter mig för jag trodde att matte skulle förstå att jag ville gå en kortare runda men icke.......












Det ska revirpinkas ofta numera......




Som vanligt är Albin långt före mig




Det finns så mycket som jag måste undersöka...





Där uppe i trädet sitter en märklig fågel....





...och här finns det en mycket intressant doft.....





Albin och Robban väntar på oss.....




Albins obligatoriska stund i vattnet.....




Det var lugnt och stilla i viken.....









Och vad är det för oväsen där borta?






Jo, det är tre små hundar som kommer mot oss. Den ena låter värre än den andra och de sliter alla i kopplen åt var sitt håll....





Albin vill vänta tills de ettriga hundarna försvinner......












Promenad i regnet....




Stopp vid närbutiken...skönt att stå under tak....




Kommer inte Robban snart?


















Kollar på ett par vägarbetare......





Albin ligger ofta med frambenen i kors.....





























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar