"Twingly statistik"

söndag 12 juli 2015

Regnskurar....bra i magen....







Vi har bara gått korta promenader idag för varje gång vi har varit ute så har regnskurarna kommit och när vi skulle ta en längre promenad vid lunchtid så blev den avbruten för att Robbans kollega hade kommit hit till Nynäs med Robbans bil så det var bara att vända och gå hem igen.














Albin och Robban står borta vid långtradaren








Jag sätter mig väl och väntar in dem




Nej, vi gick dit i stället







Robban håller på och lastar in allt i hytten som han ska ha med sig....


Robban är nu alltså på väg söderut med sin tunga last i släpet och han dyker väl inte upp förrän nästa lördag för de brukar aldrig ha några körningar på lördagarna. Han ska ju jobba fyra veckor i ett sträck nu. 













Han får fira sin födelsedag i långtradaren. Han kan ju lyssna på någon av de ljudböcker som han fick i present av Carina och matte. 

Albin och jag gav honom hockeybiljetter till två Djurgårdsmatcher som spelas senare i år.. Han blev självklart jätteglad för dem.












Jag är också bättre idag så magsjukan har gått över på ett dygn på oss alla men den tar på krafterna vill jag lova. Känner mig fortfarande lite trött efter den här pärsen.










Nu tänker jag passa på att vila fram tills kvällsrundan….






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar