"Twingly statistik"

måndag 17 augusti 2015

Hundrastgården......




Eftersom det var mulet och svalare idag så åkte vi till den stora hundrastgården så att Albin och jag skulle få springa av oss. Vi blev jätteglada när vi upptäckte vart vi skulle.

Albin har blivit så mycket modigare. Förut vågade han ju knappt röra sig men nu sprang han runt och hade jättekul.


Så spännande.....



Och så kul att vara här....















Allt måste undersökas...















Tränade inkallning......













Albin på väg till matte....





Min vanliga runda runt rastgården....




Följa John.....
















Nu börjar jag må dåligt....



Tyvärr kunde vi inte vara där så länge. Jag kände att jag inte mådde så bra så jag sprang fram till matte. Hon förstod på en gång då jag la mig under bordet att jag inte orkade mer så hon sa till Robban att vi skulle åka hem.  Tack o lov hade matte vatten med sig för jag var jättetörstig.










Matte har fått ny tid hos veterinären så vi ska dit på torsdag i stället. Matte börjar bli riktigt orolig för mig eftersom hon inte vet vad det är som fattas mig?













Väntar på matte som kastar sopor. Vi ska gå en promenad....





...då kommer den tuffa grannkatten som varken är rädd för hundar eller något annat....







På eftermiddagen skulle gick vi förbi närbutiken för matte ville köpa ett paket After Eight. Hon tänkte ha dem till en dessert med päron. Tyvärr fanns det inte så vi gick till parkeringen och åkte till Ica Maxi för att köpa chokladen och där fanns den förstås.










Matte äter aldrig eller mycket sällan desserter men nu hade hon så många päron hemma så då kom hon på att den här desserten är god. Matte kan aldrig få nog av choklad.....














Bilder från kvällsrundan igår.....





Albin är på bushumör. Han blir ofta det på kvällarna....



















Albin verkar ha kul men jag är ingen lekhund....









Äntligen är han klar så att vi kan fortsätta rundan....





























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar