"Twingly statistik"

onsdag 26 augusti 2015

Slappardag.....sjukstuga.....lekfull





Morgonrunda klockan åtta och det är redan en skolklass här och spelar brännboll




Leo slänger i sig frukosten så matte får stå och hålla koll så att han inte snor Iris mat också....








Man kan nog säga att vi har haft en slappardag. 


Det blir lite väl varmt att ligga i soffan hela tiden





Och Iris ska alltid härma mig och ligga intill mig på golvet....






Tycker att Albin har en ganska så hård huvudkudde......




Leo ser faktiskt piggast ut av oss.....








Matte besväras jättemycket av sin slemhosta. Hon har bara en tablett av antibiotikan kvar. Nu ska hon till läkare i morgon men av en helt annan orsak, närmare bestämt med sina onda höfter, knän och vänster hand..

Och Robban har skitont i nacken och har därför inte sovit i natt så han känner sig helt slut. Han klarar ju inte av att sitta lång stund heller. Jobbigt för honom.Det är alltså rena sjukstugan här.

Självklart har vi varit ute på promenader men inte så långa som annars. Mig gör det inget för jag slappar så gärna. Däremot har Albin mer energi så han var ganska så lekfull när vi var ute. Han försökte få igång mig flera gånger men det hade han inget för. Jag leker INTE……













Nu ska han fram och försöka busa med mig igen men det gillar jag inte alls



Albin blir allt modigare och vågar gå flera meter framför Robban. Kopplet är tre meter långt.....




Här väntar han på mig. Han är väldigt noga med att hålla koll på vad jag gör..




Jag har hittat en viktig information





Det har i alla fall varit skönare ute idag . Regnet i natt gjorde susen. Det får gärna regna på nätterna för mig....




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar