"Twingly statistik"

tisdag 18 augusti 2015

Vägarbeten....mjukt underlag....








Tisdag är ju tvättdag för matte men idag tog hon bara en maskin fylld med Iris nerpinkade handdukar för hon skulle iväg till sjukgymnasten.




Robban skjutsade matte dit och vi fick följa med. Vi fick vänta i nästan en timme på matte så jag somnade där bak i bilen. Vi stod i skuggan och det fläktade jätteskönt för det blåste en hel del ute.











Därefter tog vi en långpromenad innan det var dags för lunch.


Jag hör en liten hund som skäller som en galning inne på en villatomt..Det är nog mig han inte gillar kan jag tro....










Undrar vad Robban och Albin pratar om?




..måste gå dit




Albin vill ofta ha närkontakt....













Här gräver de upp vägarna nästan överallt för att de ska gräva ned elkablar. Lite läskigt är det med alla arbetsfordon som vi möter tycker jag....














Albin börjar mer och mer gilla att gå på mjukt underlag. Tidigare ville han helst bara gå på asfalten.










Matte tyckte att jag såg lite piggare ut idag men jag vet inte det?


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar