"Twingly statistik"

tisdag 6 september 2016

Albin hemma....promenader




Väntar på att Albin ska hoppa ur bilen så att vi kan hälsa på varandra. Han kom hem igår kväll...




Han rusade fram mot mig. Jag tror att han har saknat mig jättemycket...



Självklart måste han nosa mig i rumpan...



...men jag var inte sämre jag. Tog tillfället i akt när han stretchade




Vi tog en längre promenad före sängdags















Idag skulle matte handla på Ica Maxi. Det saknas alltid något i skåpen....





Här sitter vi på parkeringen och väntar på Robban. Matte glömde köpa fläskfilé så Robban fick gå tillbaka och köpa det medan matte lastade in övriga varor i bilen.....

Robban lagade middag idag och det blev fläskfilégratäng med tomater, gurka och sallad. Det doftade jättegott och vi fick faktiskt några bitar fläskfilé i kvällsmaten....så gott!











Det har varit underbart skönt väder idag. Vi har gått flera promenader


Undrar vad det är för djur som smyger inne i buskaget. Matte tror att det är en katt men jag tror att det är något mer spännande än så....Albin verkar helt ointresserad....




Här kollar Albin in skoleleverna som tydligen har idrottslektion på idrottsplatsen...Han gillar barn och ungdomar mer än vad jag gör....




Jag käkar gräs igen medan Albin har hittat en intressant doft



Nu har jag fått syn på en lösspringande labrador



...och nu har även Albin fått syn på honom men den hunden är lydig så han kommer inte fram till oss



De väntar på matte och mig som är på väg till hundlatrinen. Albin kollar in en ståtlig rhodesian ridgeback som går med sin husse på andra sidan vägen. Också en lugn och lydig hund som vi ofta möter på promenaderna..

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar