"Twingly statistik"

fredag 16 september 2016

Centralen...fullmåne




Det var lite friskare ute i morse. Jag hörde något märkligt ljud i vassen men jag fick inte gå närmare för matte....












Trots att matte handlade inför helgen igår så hade hon förstås glömt en del grejer så vi tog en sväng ner till Maxi igen...





Medan matte gick in med varorna så kom Timo och hans husse ut ur huset för att gå en promenad. Vi satt kvar i bilen med luckan öppen. Albin skällde ut Timo rejält. Han blev nästan rädd såg jag...



Timo tar lite avstånd från bilen


Jag fick hoppa ut ur bilen för att hälsa på Timo men det var snarare han som hälsade på mig....




Vi gick sedan iväg på en längre promenad




Nää, ingen korv idag



Albin kollar undrande in mot skogsdungen. Han har kanske hört något men jag märkte ingenting.....








Albin fick följa med Robban in till Centralen då han skulle hämta Lena.



Albin har aldrig varit på Centralen tidigare så först blev han lite stressad men det gick snabbt över




Han är nyfiken på alla människor



Han kollade extra noga på rulltrappan framför allt när de gick nerför trappan intill




Det fanns mycket att titta på ute på perrongen också




Han var jätteduktig även när människor kom rusande mot honom från tågen. Det är mycket folk på Centralen en fredag eftermiddag











Jag var på balkongen och såg när de kom så jag stod beredd i hallen 









Promenad innan kvällsmaten....









Fullmåne igen med allt vad det innebär....

































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar