"Twingly statistik"

måndag 12 september 2016

Skön dag....promenader...





Vi gick en tidig morgonrunda och då var det ganska folktomt ute. Någon enstaka person som skulle till pendeln bara...







Det har varit en otroligt skön dag, lite väl varmt fram på dagen men vindarna svalkade.  Matte och jag tog en promenad längs Gröndalsviken på förmiddagen.....




Här i skuggan var det skönt...





Och där kommer en liten dvärgschnauzer som jag inte känner igen...



Undrar vad han ska göra uppe i skogen?






Tror att matte laddar ett träd med korv. Bäst jag står still så att det inte blir som sist när jag fick vänta i evigheter på att leta efter godiset för att jag var för ivrig....



Jaha, så var den korven slut...




Det prasslar konstigt. Måste vara något djur men jag ser inte  vad det är för något?




...och det plaskar märkligt i vattnet..















Här går vi promenaden innan kvällsmaten



Trodde först att det var Timo som gick där borta men det var en annan golden...





Måste undersöka vem det är som har pinkat här?








Nu är det bara att vänta på att Albin kommer hem. Det blir  nog lite senare i kväll...

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar