"Twingly statistik"

onsdag 14 september 2016

Morgonrunda....förvirrad natur...




Albin trodde inte sina ögon när matte gick in och väckte honom kl sju i morse för att han skulle gå morgonrundan. Robban hade kommit hem efter sitt nattpass och då skulle vi gå morgonrundan tillsammans innan Robban var tvungen att sova i några timmar.




Det var riktigt skönt väder redan i morse...





Väl ute piggnade Albin till och gick rundan i en väldans fart. Jag har inte bråttom utan här studerar jag en fågel som jag tycker uppträder lite konstigt...




Undrar om Albin har bråttom för att han vill hem och sova igen?




Väl hemma ställde han sig utanför huset och filosoferade en stund som vanligt...












Vid lunchtid gick vi en längre promenad...



Det är inte kul att stå intill Albin när han sprätter upp en massa skräp på mig...







På andra sidan lekplatsen kommer två större hundar som jag inte känner igen..Vi stannade till så att de kunde passera med tanke på Albins osäkerhet inför stora hundar...











Den här värmen gör nog att naturen blir lite förvirrad.......



Mattes pelargoner ute på balkongen får nya knoppar




...och ute tittar nya blommor upp 



Här fanns inte en blomma för några dagar sedan....













...och gräset det växer men det är gott med nytt fräscht gräs...




Promenad innan kvällsmaten....



Albin är helt fascinerad av bussarna när de parkerar i garaget. Han kan stå och glo i evigheter....




...under tiden undersöker jag de spännande dofterna som finns i närheten



De här småfåglarna verkade lite förvirrade de också...













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar