"Twingly statistik"

söndag 19 mars 2023

Rastrundor....

 


Igår morse tog matte morgonrundan med mig i midjekopplet och med kryckor. Vi gick ut genom källaren och en kortare sträcka runt kvarteret....


Väl hemma kunde hon knappt komma upp för de sex trappstegen på grund av smärtorna och därefter har matte inte varit utanför dörren. Robban har rastat oss när han har haft tid. I morse fick han ingen sovmorgon som han brukar få på söndagarna, eftersom vi hundar, framförallt jag inte kan vänta hur länge som helst på att få komma ut och göra mina morgonbestyr...




Det har alltså inte hänt mycket i helgen...Jag har legat  strategiskt till så att jag har haft uppsikt över stor del av lägenheten och då främst över ytterdörren..Någon måste ju vakta huset...





...medan Albin helst har legat och slöat på mattes säng





Matte har kollat på en hel del sportsändningar, hockey, längdskidor och skidskytte från soffan samt läst och löst korsord..










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar