"Twingly statistik"

fredag 3 mars 2023

Rabiat hund....dofter...

 


Här blir jag ordentligt utskälld av en rabiat mopsliknande hund. Hundens matte hade svårigheter med att hålla sin hund. När vi senare var på hemväg från långpromenaden mötte vi dem igen och hunden blev lika skogstokig då när den fick syn på mig...


Annars ägnade jag mig mest åt att undersöka en massa spännande dofter




Albin har bara varit ute på korta rundor idag...



...han har undersökt alla stora stenar runt skolområdet



Långt bort i fjärran går en schäfer och den missade han förstås inte...





Jag gick en längre promenad på efter middagen. Vädret har verkligen varit omväxlande idag. Det har växlat från snö och regn till sol och uppehåll men blåsten är kall. 


Den här doften ville jag aldrig slita mig ifrån...






Matte bakade en glutenfri blåbärspaj




För övrigt har hon inte gjort så mycket. Det har ju varit både längdskidor, stafett herrar och skidskytte damer. Det gick väl inte så bra för de svenska åkarna men de får väl ta nya tag.


Och i kväll är det hockey igen, Djurgården möter Almtuna. Må bästa lag vinna!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar