"Twingly statistik"

fredag 13 mars 2015

Frost....nysattacker/pollen....långt koppel...





Det var frost på marken i morse så det har nog varit kallt i natt.




Under dagen har det dock varit riktigt skönt väder även om det var lite blåsigt. 











I natt vaknade jag igen av mattes nysattacker. Tror att det är tredje natten i rad nu men hon nyser och ögonen rinner när vi är ute också så vi har bara gått kortare promenader under dagen. Det är nog en hel del pollen i luften....










Som vanligt många grabbar i skateparken men jag var mer intresserad av alla dofter på marken....










Robban fick åka till ICA och handla mat inför helgen. Dessutom lagade han dagens middag och det blev wokade grönsaker med lövbiff. Det doftade så gott….

















Sedan tog Robban en längre promenad med mig. Vi kom in för en stund sedan.



Så skönt med det långa kopplet.....



...som gör att jag kan gå lite som jag vill















Nu har jag precis ätit kvällsmaten så  det är dags för en tupplur igen




Det var nog en tillfällighet att Leo var så trött igår. Idag har han härjat runt som vanligt och inte har han glömt bort några mattider heller….Det är ett himla liv på katten om inte maten är klar en viss tid…..Iris håller åtminstone tyst .... 




Iris har mest legat på sin favoritstol idag....













Varför oroa sig
för morgondagen?
Den här dagen
är ju inte slut än







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar