"Twingly statistik"

fredag 15 augusti 2014

Händelselös dag.....



Matte och jag har precis vaknat och nu väntar jag på att matte ska öppna dörren så jag får springa ut till mitt älskade mjukisdjur.......Jag måste alltid leka med fåret en stund innan vi tar morgonrundan.....














Det har inte hänt något spännande under dagen….Vi har gått de vanliga promenaderna och inget speciellt hände under dem. Jag har knappt sett till någon annan hund heller fast det är så fint väder ute…….konstigt....



Vi gjorde ett kort stopp vid närbutiken idag också.......




.....och efter ett par veckors uppehåll av byggandet av skateparken har de kommit igång igen. Nu hamras och snickras det för fullt.....Det blir nog fint när det är klart....














Matte ska snart gå upp och mata grannens katt igen. Igår kväll blev katten jätteglad när matte kom men idag tycker hon att han verkar ledsen. Det är ju inte så konstigt när hans matte inte är hemma och han måste vara helt ensam. Han blir väl orolig kan jag tänka mig. Det är tydligen en äldre katt så han har ju bott ihop med sin matte i många år…..Jag tycker faktiskt synd om honom……














Nää, nu drar matte fram dammsugaren. Bäst att jag lägger mig ute på balkongen……



Jag tar alltid med mig fåret när matte ska dammsuga...


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar