"Twingly statistik"

måndag 18 augusti 2014

Promenader...fotboll...Åland.....

Det har inte hänt något speciellt varken igår eller idag. Det har varit skönt väder så vi har varit ute en hel del men inget spännande har hänt under promenaderna......






I morse fick matte åka till ICA för att köpa kattmat till grannens katt för den tog slut igår. 


Han har känslig mage så matte vågade inte ge honom av Iris och Leos foder även om de har flera olika märken att välja på....


  


Katten har varit ledsen men han blev nog jätteglad senare på dagen för då fick hans matte komma hem från sjukhuset. Vad skönt att han slipper vara ensam hemma nu....













Ett kort stopp vid närbutiken....



Vem är det som kommer där borta?



Det var Timo och hans matte. Jag vill gå vidare men Timos matte ska naturligtvis prata med mig.........




Varför jag har så bråttom? Jo, det är dags för kvällsmat.....





Vi har precis kommit in från ytterligare en promenad så nu ska jag vila medan matte kollar på fotboll, Djurgården – Mjällby...Djurgården leder tydligen med 1-0 just nu......Vi får väl hoppas att de kan behålla ledningen....



















Matte har redan läst ut den 4: e boken om Linköpingspolisen Malin Fors…..så då är det väl dags att börja med den 5:e boken kan jag tänka mig….












I morgon hoppar jag nog över bloggandet för Robban ska passa mig och vi ska tydligen åka in till Stockholm framåt kvällen så det blir nog sent innan vi är hemma igen....Ska bli spännande att se vad vi ska göra?  

Matte ska åka på en dygnskryssning till Åland i morgon och då får tyvärr inte jag följa med…. trist….












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar