"Twingly statistik"

måndag 11 augusti 2014

Regn....bilar.....









Vi hade tur i morse. Precis när vi kom in efter morgonrundan så började det att regna men när vi skulle ut vid lunchtid igen så hade regnet upphört och då var det riktigt skönt ute och det har det varit resten av dagen.



Jag hittar spännande dofter hela tiden....


















Helt plötsligt igår bestämde sig Robban för att sälja sin bil. Han la in en annons på Blocket framåt kvällen. Drygt en timme senare var bilen såld. Jag tror faktiskt att Robban själv inte fattade vad som hände. Han trodde aldrig att det skulle gå så fort så idag har han fortfarande varit helt ställd eller lite småchockad kanske..... 

Men han var tydligen inte ensam om att få sin bil såld så snabbt för han hittade ett intressant exemplar som han ringde på men den bilen var också redan såld då han ringde till ägaren på förmiddagen. Annonsen hade lagts i nu idag på morgonen……

Nu ska han tydligen kolla på någon annan bil i morgon. Då ska jag få följa med för Robban ska vara hundvakt åt mig i morgon då matte ska åka till väninnan som hon skulle ha besökt för en vecka sedan…..

Nu gillar inte jag att åka bil så för min skull får han gärna strunta i att köpa en ny men han behöver tydligen en med tanke på alla jobb han har runt om i  Stor-Stockholm på de mest konstiga tider på dygnet...........
















I kväll går Robban av sitt jourpass på Sjöräddningen så han är där nu. Inget allvarligt har hänt under helgen och det var ju skönt. Det har varit bogseringar och starthjälp som de bidragit med…….












Nu ska jag ta en tupplur medan matte kollar på Lotta på Liseberg. Vi lär inte gå kvällsrundan förrän programmet är slut.....














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar