"Twingly statistik"

fredag 22 augusti 2014

Läkare.....promenader...



Matte åkte iväg till läkaren när hon var klar i tvättstugan på förmiddagen.



Mattes blodtryck har ju varit alldeles för lågt den senaste tiden så nu sa läkaren att hon skulle sluta med den ena blodtrycksmedicinen. Den som de ordinerade på SÖS när hon låg där för sitt skyhöga tryck. 

Ja, det är ett evigt pusslande med mediciner hit och dit säger matte som knappt tål någon medicin. ….Får väl hoppas att blodtrycket stabiliserar sig….












Hur som helst har matte och jag gått flera promenader sedan hon kom hem. Det har varit jätteskönt väder hela dagen.


Jag älskar att gå den här låga muren......




Matte skulle hämta gratistidningen Metro





Undrar om jag känner hunden där borta?





Och vad händer där borta?



När vi gick förbi pendeltågsstationen hörde vi från högtalarna att tågen var stående igen på grund av signalfel och att bussar skulle gå från Ösmo i stället. Undrar om det stämmer med tanke på i måndags då det aldrig kom någon buss och matte fick åka hem i stället för att åka på en kryssning. Hörde att folk hade fått vänta tills tågen kom igång igen och det tog ju några timmar. Urdåligt!












I morgon ska jag tydligen få följa med Robban på en utflykt igen. Undrar vad det kan vara?


Men nu ska jag ut på en kvällspromenad……















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar